Sunday, January 10, 2010

MALANG LAGI MANCHESTER UNITED

MANCHESTER UNITED- SERI PULAK!!!

Hari ini saya sangat gembira..Sangat..Sangat..GEMBIRA!Hendak tahu, kenapa?? Hendak tahu, bacalah ayat-ayat yang saya karang ni.
Pertamanya, keranaCHELSEA pasukan kegemaran saya, tidak jadi bermain menentang HULL kerana salji tebal yang melanda stdium HULL.Mungkin peminat-peminat akan marah apabila CHELSEA tidak bermain. Suatu kebaikan kerana 3 tonggak CHELSEA tidak ada dalam team kerana bermain untuk Piala Negara-Negara Afrika.

Dalam keadaan ini, sekurang-kurangnya dapatlah pemain-pemain yang cedera seperti ANELKA berehat panjang untuk kembali cergas. Sejak Hari Krismas, kebanyakan pasukan melalui pertandingan yang panjang, iaitu 2 perlawanan dalam masa 3 hari.

Lihat petikan:
The 29 years old striker will be returning in the Chelsea after recovering from calf injury. He will be returning as the top striker after the departed Didier Drogba and his african colleague towards their African Cup. The joy added with the returning of Florent Malouda after match ban from the previous game.
Reluctantly, both strikers may be paired as the Chelsea offensive stance in facing Watford tonight. A win from the side will be a boost in acquiring their title in the Premier League in the coming match against Hull City in the away game at Kingston Comms Stadium.

Keduanya, ARSENAL telah SERI 2-2 dengan EVERTON. Dengan keputusan ini, bermakna harapan ARSENAL untuk mengejar CHELSEA adalah agak jauh, iaitu 3 mata di belakang CHELSEA dengan masing-masing menamatkan 20 perlawanan.

Adalah menjadi harapan, agar CHELSEA dapat memenangi perlawanan menentang SUNDERLAND pada 16 Januari 2010 di Stamfor Bridge.

JADUAL PERLAWANAN SEHINGGA 17 JANUARI 2010

<
TARIKHPASUKANMASA
16 Januari 2010Chelsea lwn Sunderland15:00
16 Januari 2010Manchester United lwn Burnley15:00
16 Januari 2010Totenham lwn Hull15:00
16 Januari 2010Everton lwn Manchester City17:30
17 Januari 2010Bolton lwn Arsenal16:00